HDR_0847

בי פיור סולאר

bepur solar אחראית על ניהול ותפעול של פרויקטים סולאריים בחברות וארגונים שונים במשק הישראלי, מעניקה ללקוחותיה אימפקט מקצועי, שירותי ורווחי עצום באמצעות חברת אחות ״תעשיות אנרגיה בע״מ״ שהינה הספקית הרשמית של משרד הביטחון וחברת חשמל בתחום האנרגיה.
בי פיור סולאר עוסקת בייזום התקנה ולווי של מערכות סולאריות על גגות של מבנים, תעשיה, חקלאות ובתים פרטיים. במסגרת שירותי החברה יינתן מענה מקצועי משלב התכנון הייעוץ ובהתאמה אישית למאפייני הפרויקט. בי פיור סולאר עומדת בקשר רציף עם כלל המוסדות בקבלת רישיונות ההקמה ועד לביקורת חשמל וחיבור החשמל ע"י חברת חשמל. חברת בי פיור סולאר מספקת שירותי ניטור ואיתור תקלות אחר הספק ותפוקות המערכת, ובמסגרת שירותי האחזקה מציעה שירותי שטיפות מערכת שנתיות. חברת חשמל וחברת הענק B-PURE סולאר מאחוריך, והשמש מעליך.

התקנת מערכת סולארית

אנו נבצע את כל הליך בדיקות הרישוי אל מול המוסדות לצורך קבלת רישיון ונבנה תוכנית לתכנון המערכת המנצלת את גודל המבנה ומאפשרת מקסימום תפוקה.

ייעוץ ותכנון מקדים

לחברתנו צוות הקמה מקצועי ומיומן בעל ידע וניסיון רחב. ההתקנה תבוצע באחריות ובליווי חשמלאי מוסמך תוך שימוש בחומרי גלם בעלי תקן עולמי.מהמערכת.

ניטור ואיתור תקלות

אנו נבצע בקרה מקוונת של המערכת וניתן התראה על כל ירידה בתפוקה ביחס לממוצע הצפוי של הביצועים ואף נציע שירותי שטיפה ותיקון תקלות ע"י צוותים המיומנים.