principale_1056.d1589271488 (1)

פרו-ליסינג

חברת פרו ליסינג, חברת בת של קבוצת BPURE, לשיפור איכות הסביבה, מציעה שירותי ליסינג לחברות, לארגונים וללקוחות פרטיים. החברה מציעה שירותים בשלושה ערוצים, הנותנים מענה לצרכים ולהעדפות של כל לקוח. אנו מציעים ללקוחותינו ראש שקט בשיטת הליסינג התפעולי המלא: כנגד התשלום החודשי, הלקוח / החברה בוחרים את סוג הרכב ומשלמים את הוצאות הדלק בלבד. פרו ליסינג אחראית לכל שאר האספקטים של אחזקת הרכב: רישוי, ביטוחים, טיפולים שוטפים, תיקונים, שירותי דרך, רכב חלופי במקרה של תאונה ועוד.

החברה מתמחה בכל הקשור לייבוא רכבי עבודה כמו רכבי טיאוט, משאיות, טרקטורים, בין היתר של חברות מובילות בשוק כמו “דולבו” מאיטליה ומטורקיה. בנוסף החברה מספקת מתן פתרונות מימון לרכבים, למתקנים סולאריים לייצור חשמל וגם לציוד למיון אשפה ומיחזורה.

 

ליסינג תפעולי

אנו מציעים שירותי ליסינג תפעולי לחברות וארגונים בפריסה ארצית. על פי שיטה זו: הלקוח משלם תשלום חודשי קבוע הכולל את מרכיב הרכב (לפי קבוצות), אגרת רישוי, ביטוח מקיף וחובה. התפעול השוטף של הרכב באחריות הלקוח והוא בוחר את אורך תקופת ההתחייבות. בסופה יוכל הלקוח לרכוש את הרכב או להחליפו ברכב חדש.

ליסינג מימוני

פרו ליסינג מציעה ליסינג מימוני לחברות וללקוחות פרטיים לכל סוגי הרכבים, מרכב מנהלים, טנדר או משאית ועד מכונית משפחתית, כולל טוסטוס. הליסינג המימוני שאנו מציעים מאפשר לכל חברה או לקוח פרטי לקבל רכב חדש בתשלום חודשי קבוע. במסגרת הליסינג המימוני הלקוח אחראי לתחזוקה השוטפת של הרכב כולל דלק, טיפולים וביטוחים.
בתום תקופת ההתקשרות (שאורכה נקבע מראש לפי בחירת הלקוח), הוא יוכל לרכוש את הרכב או לחדש את עסקת הליסינג המימוני ולהמשיך וליהנות מרכב חדש.

 

ליסינג תפעולי מלא

אנו מציעים ללקוחותינו ראש שקט בשיטת הליסינג התפעולי המלא: כנגד התשלום החודשי, הלקוח / החברה בוחרים את סוג הרכב ומשלמים את הוצאות הדלק בלבד.